Esplora i prodotti bpm'online che aiuteranno a gestire in modo efficiente l'intera esperienza del cliente

  • studio

    Intelligent business process management and low-code platform

  • CRM bundle

    Prodotti per il marketing, vendite e servizi perfettamente integrati in una piattaforma di CRM per gestire in modo efficiente il cliente

  • sales

    Un CRM in cloud che guida efficienti processi di vendita e permette il controllo totale sull’intero percorso del cliente – dalla generazione di lead alle vendite

  • marketing

    Un software multi canale globale per la gestione marketing con i migliori processi preconfigurati per fornire una eccellente generazione della domanda

  • service

    Un CRM in cloud che guida efficienti processi di vendita e permette il controllo totale sull’intero percorso del cliente – dalla generazione di lead alle vendite

Bpm’online has been widely recognized by key industry analysts, receiving multiple awards

Bpm’online byl jmenován lídrem v reportu The Forrester Wave™: CRM Suites for Midsize Organizations, 2016. Uznání v tomto prestižním CRM žebříčku předcházely významné investice bpm’online do inovací a neustálé zlepšování svých produktů, které slouží vyvíjejícím se potřebám podniků na celém světě.

Bpm’online byl uveden v Magickém Kvadrantu společnosti Gartner CRM řešení pro řízení zákaznického servisu 2016.

V roce 2015 byla společnost bpm'online uznána jako jeden z nejsilnějších vývojářů CRM systémů ve zprávě The Forrester Wave™: CRM Suites For Midsize Organizations, Q1 2015. Podle zprávy získal bpm'online nejvíce bodů mezi nejsilnějšími hráči.

Nucleus Research zařadil bpm’online do Kvadrantu Lídrů CRM Value Matrix v 1. pololetí 2016 díky bezprecedentní agilnosti systému při změně procesů v reálném čase.

Ovum, jedná z předních světových výzkumných a konzultingových firem, jmenovala Bpm’online mezi top 10 CRM dodavateli v poslední zprávě Ovum CRM Decision Matrix. Bpm’online byl uznán díky procesnímu přístupu a intuitivní platformě.

CRM Magazine, přední časopis v oboru CRM, jmenoval bpm’online lídrem v kategoriích Automatizace prodeje a CRM pro střední byznys v rámci ocenění CRM Market Awards 2016. Již podruhé byl bpm'online zařazen mezi lídry obou kategorií, po každé s působivým skóre.

Bpm’online byl oceněn jako vítěz Gold Stevie® Award za nejlepší řešení roku pro řízení vztahů v rámci 11. ročníku International Business Awards. Vítězové byli vybráni z více než 3,500 kandidátů.

CRM Magazine, přední oborový časopis, jmenoval bpm’online lídrem v kategoriích Automatizace prodeje a CRM pro střední byznys v rámci ocenění CRM Market Awards 2015. Jako jediná mezí dodavateli v kategorii CRM pro střední byznys společnost dostala 4.0 a více body za každé kritérium.

V roce 2015 společnost ISM již podruhé přidala bpm'online mezi 15 nejlepších CRM systémů na světě - ISM Top 15 CRM Award 2015/16. Firma byla uznána jako lídr v rychle se měnícím oboru CRM.

Deník CRN.com v roce 2015 uznal mobilní aplikaci bpm'online za jednu z nejlepších firemních mobilních aplikací. Mobilní aplikace bpm'online byla vybrána redakcí CRN na základě kombinace důležitých faktorů, včetně funkcí; vhodnosti k úkolu; snadnosti použití; inovace; a potenciální hodnoty pro poskytovatele řešení, jejich zákazníky a trh obecně.

Bpm'online obdržel ocenění v jedné z nejvýznamnějších soutěží IT odvětví v Evropě - European IT & Software Excellence Awards 2013.

Bpm'online CRM stal lídrem seznamu nejvlivnějších hráčů světového CRM trhu podle ZDNet - CRM Watchlist, v roce 2016. Jedno z nejprestižnějších ocenění v tomto oboru je prezentováno Paulem Greenbergem, kmotrem CRM a vizionářem.

Bpm'online dostal cenu CRM Excellence Award od vedoucího deníku v oblasti CRM - časopisu CUSTOMER. 16. ročník ocenění uznal bpm'online jako opravdového CRM partnera pro své klienty.

Bpm’online byl zvolen ‘Stoupající Hvězdou Zákaznického Servisu’ časopisem CRM Magazine. Cílem tohoto ocenění je podpora špičkových dodavatelů, jejichž produkty odpovídají a přesahují potřeby zákazníků.

V roce 2011 bpm'online vyhrál cenu CRM Idol 2011 pro EMEA region. Porota tohoto konkurzu hodnotila bpm'online CRM jako jedno z nejelegantnějších řešení se skoro neomezenými možnostmi k rozvoji.