Telekomunikace

Zjednodušte interní a externí komunikaci s procesně řízeným CRM softwarem pro telekomunikační společnosti

Požádat o živé demo

Dodávejte personalizované zkušenosti zákazníkům s flexibilním CRM systémem pohaněným BPM motorem

Bpm'online nabízí telekomunikačním společnostem nástroje, které jim umožní zapojit zákazníky napříč všemi komunikačními kanály, získat 360stupňový pohled na zákazníky, předpovídat a zvyšovat prodeje, snižovat fluktuaci zákazníků, zvyšovat produktivitu agentů a vyhovět požadavkům zákazníků v digitální éře. Komplexní nástroje CRM v bpm'online poskytují telekomunikačním společnostem dokonalou příležitost pro integraci různorodých technologií a roztříštěných systémů do jednoho řešení a poskytovaní zákazníkům personalizovanějších vícekanálových zkušeností.

  • Řízení databáze abonentů

    Komplexní databáze CRM umožňuje udržet kompletní historii všech interakcí se zákazníky na jednom místě.

    • Kompletní historie komunikací
    • Inteligentní segmentace
    • Inteligentní vyhledávání duplicit a jejich sloučení k udržení aktuálních údajů
    • Analýza databáze abonentů v různých rozměrech
  • Správa prodejů a objednávek

    Snadno spravujte kompletní prodejní a objednávkový proces s v bpm'online CRM pro telekomunikační firmy.

    • Řízení prodejů a objednávek
    • Řízení klíčových zákazníků
    • Automatizace procesů uzavíraní smluv a prodloužení, křížové prodeje a doprodeje
    • Odhady
    • Správa katalogu s produkty a službami k prodeji zákazníkům, možnosti vytvoření balíků nabídek, správa slev a akčních nabídek
  • Správa ziskovosti sítě

    Využijte bpm'online CRM pro telekomunikační společnosti ke zvýšení příjmů ze sítí, služeb a aplikací.

    • Řízení zdrojů a zásob
    • Projektový management pro procesy vytváření rezerv
    • Prognózy a analýzy ziskovosti projektů
  • Zjednodušené řízení toku dokumentů

    Snadno spravujte celou řadu smluv, faktur, politik a dalších dokumentů.

    • Nástroje pro minimalizaci papírování díky elektronickým dokumentům
    • Integrace s telekomunikačními platformami pro účtování a ERP
    • Ukládání, sdílení a schvalování dokumentů na jedné platformě
  • Správa služeb

    Poskytujte personalizované služby s kompletním přehledem vašich zákazníků napříč všemi kanály.

    • Automatizace servisních a telemarketingových kontaktních center
    • Požadavek na údržbu a řízení případů
    • Poskytování služeb v souladu s podmínkami SLA
    • Správa vyřizovaní objednávek
  • Marketing, zájemce a loajalita

    Automatizujte každý krok vaší marketingové kampaně a odhadněte ROI.

    • Řízení multikanálových kampaní
    • Sledování poptávek a vytváření produktů, které nejlépe vyhovují potřebám zákazníků
    • Sledování kanálů získávání abonentů
    • Řízení marketingových zdrojů
    • Řízení věrnostních programů

Promluvme si! Kontaktujte nás a my vám ukážeme, jak může bpm'online prospět vašemu podnikání