Zažijte špičkové zákaznické služby
se specializovaným Manažerem zákaznického úspěchu (CSM)

CSM je skutečný „game changer“, nebo-li "měnič hry". Manažeři zákaznického úspěchu v bpm'online poskytují kompletní podporu pro úspěšné použití technologií bpm'online. Na rozdíl od klasického týmu podpory, funkce CSM nejsou omezeny na řešení dočasných technických problémů. Posláním CSM je neustále udržovat komunikaci se zákazníkem a zajištění, že klíčové moduly systému bpm'online nebo specifické funkce jsou využívány v plném rozsahu, a že zákaznické obchodní cíle byly zcela splněny.

Mezi hlavní činnosti
vykonávané CSM patří

  • Pravidelný kontakt se zákazníkem
  • Pomoc zákazníkovi seznámit se se všemi potřebnými funkcemi
  • Sběr prvotní informace a napomáhání zákazníkovi k vyřešení technických dotazů
  • Provádění týdenních a (na vyžádání) individuálních webinářů s přehledem funkcí systému bpm'online a odpověďmi na dotazy zákazníků
  • Poskytovaní zákazníkovi odborných článků a případových studií, které pomáhají lépe pochopit aplikace bpm'online

Práce s našimi specializovanými Manažery zákaznického úspěchu nabízí řadu výhod, mezi něž patří:

  • Rychlé zavedení díky neustálému kontaktu CSM se zákazníkem
  • Rychlé přijetí uživateli: všechny otázky zodpovězeny a všechny funkce vysvětleny
  • Větší rozsah využití systému: vaši zaměstnanci budou dobře vyškoleni v průběhu webinářů, které umožňují plnější využití aplikací bpm'online
  • Vyšší ROI, nižší TCO

Promluvme si! Vychutnejte si vynikající zákaznický zážitek a zvýšenou podporu se službou zákaznického úspěchu bpm'online