V roce 2016 byl bpm’online zařazen společností Gartner do Magického Kvadrantu mezi CRM systémy pro správu klientského servisu

Vlastnosti produktu Podívejte se na demo (ENG)
Bpm'online service je cloudová aplikace se zabudovanými procesy pro řízení celého cyklu poskytování služeb
per la gestione dei servizi a ciclo integrato

Сustomer center

 

Nejlepší volba pro firmy, které se snaží řídit vícekanálovou komunikaci.

 

Service enterprise

 

Nejlepší volba pro střední a velké společnosti, které chtějí dosáhnout vysoké úrovně služeb napříč různými komunikačními kanály.

 

    Využijte výhod zabudovaných procesů

     

    Bpm'online service nabízí zabudované procesy založené na osvědčených v oboru postupech. Spravujte požadavky zákazníků a automatizujte servisní operace pomocí následujících předdefinovaných procesů pro poskytování vynikající péče o zákazníky.

    Spravujte vícekanálové komunikace

     

    Personalizujte komunikaci se svými klienty pomocí bpm'online service. Spravujte všechny požadavky klientů v jediném prostředí bez ohledu na kanál: telefon, e-mail, chat, sociální sít’ nebo zákaznický portál.

    Rozhraní, které mají uživatelé rádi

     
    bpm'online service CRM on desktop, laptop, tablet, mobile

    Práce bude vás bavit s jednoduchým a snadno použitelným rozhraním bpm'online service. Systém poskytuje snadný přístup k funkcím a informacím bez ohledu na zařízení, které se používá: telefon, tablet nebo notebook. Díky kontextovému zobrazení informací, uvidíte pouze data důležitá pro aktuální úkol, soustředíte svou pozornost na to, co je důležité.