Flexibilní platforma pro vývoj vašich vlastních softwarových řešení

Výkonné nástroje pro konfiguraci aplikací bpm'online, vývoj doplňků a samostatných softwarových řešení na platformě bpm'online

Podívejte se na "Holiday release bpmonline 7.9" (ENG)

Tisíce společností po celém světě používají produkty na platformě bpm'online pro automatizaci svých obchodních procesů

Výhody bpm'online

Otevřená konfigurace,

která umožňuje rozšíření funkčnosti téměř jakékoliv aplikace.

3. Návrhář procesů,

který pomáhá definovat logiku systému a umožňuje uživatelům automatizovat jejich rutinní operace.

Zabudované editory a průvodce

umožňující uživateli snadno přizpůsobit rozhraní bpm'online.

Možnost integrovat bpm'online

s různými aplikacemi třetích stran.

Pokročilé nástroje pro správu,

které umožňují agilní řízení oprávnění na základě rolí.

Funkce platformy bpm’online

  • Architektura a technologie

    Bpm'online má vícevrstevnou SaaS architekturu, která používá spolehlivé technologie HTML5 a AJAX. Tato platforma podporuje většinu běžných standardů a protokolů a obsahuje všechny potřebné profesionální nástroje pro konfiguraci aplikace.

  • Nástroje přizpůsobení

    LPlatforma bpm'online umožňuje uživatelům ihned začít systém používat a zároveň poskytuje i neomezené možnosti přizpůsobení a konfigurace aplikace. S platformou bpm'online jsou uživatelé schopni přizpůsobit v systému téměř všechno – od struktury sekcí a logiky po rozhraní systému v souladu s firemním stylem.

  • Byznys procesy

    Jádrem platformy bpm'online je technologie řízení podnikových procesů, která podporuje modelování procesů pomocí notace BPMN. Uživatelé bpm'online mohou využít zabudované procesy, které jsou založeny na osvědčených postupech v oblasti marketingu, prodeje a služeb. Kromě toho mohou uživatelé vytvářet vlastní byznys procesy tak, aby splňovaly specifické obchodní požadavky jejich společnosti.

  • Integrace

    Platforma bpm'online poskytuje výkonné prostředí, které spravuje a spojuje dohromady nesourodé aplikace a tím poskytuje plnohodnotné řešení pro splnění specifických potřeb podniku. Bpm'online může být integrován s různými populárními aplikacemi, včetně účetnictví, fakturace, ERP, stejně jako i s více specializovanými řešeními, jako jsou například bankovní systémy.

  • Nasazení

    V závislosti na potřebách a postupech společnosti všechny produkty, které jsou postaveny na platformě bpm'online, můžou být buď umístěny na serverech certifikovaných datových center a být k dispozici ve formě cloudových řešení, nebo můžou být umístěny v prostorách firmy (on-site) – s použitím lokálních serverů zákazníka.

  • Bezpečnost

    Bpm'online zajišťuje ochranu dat a víceúrovňové zabezpečení před neoprávněným přístupem k datům. Díky tomu zajišťuje platforma bpm'online výjimečnou úroveň zabezpečení a stability aplikací.

Nová verze bpm’online 7.9

Přečtěte si dokumentaci
k funkcím platformy bpm'online

Přejít do Academy (ENG)

Vyzkoušejte aplikace
na platformě bpm’online

Vyzkoušejte zdarma

Bpm’online has been widely recognized by key
industry analysts, receiving multiple awards

Bpm’online byl jmenován lídrem v reportu The Forrester Wave™: CRM Suites for Midsize Organizations, 2016. Uznání v tomto prestižním CRM žebříčku předcházely významné investice bpm’online do inovací a neustálé zlepšování svých produktů, které slouží vyvíjejícím se potřebám podniků na celém světě.

Bpm’online byl uveden v Magickém Kvadrantu společnosti Gartner CRM řešení pro řízení zákaznického servisu 2016.

V roce 2015 byla společnost bpm'online uznána jako jeden z nejsilnějších vývojářů CRM systémů ve zprávě The Forrester Wave™: CRM Suites For Midsize Organizations, Q1 2015. Podle zprávy získal bpm'online nejvíce bodů mezi nejsilnějšími hráči.

Nucleus Research zařadil bpm’online do Kvadrantu Lídrů CRM Value Matrix v 1. pololetí 2016 díky bezprecedentní agilnosti systému při změně procesů v reálném čase.

Ovum, jedná z předních světových výzkumných a konzultingových firem, jmenovala Bpm’online mezi top 10 CRM dodavateli v poslední zprávě Ovum CRM Decision Matrix. Bpm’online byl uznán díky procesnímu přístupu a intuitivní platformě.

CRM Magazine, přední časopis v oboru CRM, jmenoval bpm’online lídrem v kategoriích Automatizace prodeje a CRM pro střední byznys v rámci ocenění CRM Market Awards 2016. Již podruhé byl bpm'online zařazen mezi lídry obou kategorií, po každé s působivým skóre.

Bpm’online byl oceněn jako vítěz Gold Stevie® Award za nejlepší řešení roku pro řízení vztahů v rámci 11. ročníku International Business Awards. Vítězové byli vybráni z více než 3,500 kandidátů.

CRM Magazine, přední oborový časopis, jmenoval bpm’online lídrem v kategoriích Automatizace prodeje a CRM pro střední byznys v rámci ocenění CRM Market Awards 2015. Jako jediná mezí dodavateli v kategorii CRM pro střední byznys společnost dostala 4.0 a více body za každé kritérium.

Jeden ze zákazníků bpm'online, společnost SCi Sales Group získala cenu The Tech ROI Awards od Nucleus Research Agency díky návratnosti investic po implementaci bpm'online CRM na úrovni 1281%.

V roce 2015 společnost ISM již podruhé přidala bpm'online mezi 15 nejlepších CRM systémů na světě - ISM Top 15 CRM Award 2015/16. Firma byla uznána jako lídr v rychle se měnícím oboru CRM.

Deník CRN.com v roce 2015 uznal mobilní aplikaci bpm'online za jednu z nejlepších firemních mobilních aplikací. Mobilní aplikace bpm'online byla vybrána redakcí CRN na základě kombinace důležitých faktorů, včetně funkcí; vhodnosti k úkolu; snadnosti použití; inovace; a potenciální hodnoty pro poskytovatele řešení, jejich zákazníky a trh obecně.

Bpm'online obdržel ocenění v jedné z nejvýznamnějších soutěží IT odvětví v Evropě - European IT & Software Excellence Awards 2013.

Bpm'online CRM stal lídrem seznamu nejvlivnějších hráčů světového CRM trhu podle ZDNet - CRM Watchlist, v roce 2016. Jedno z nejprestižnějších ocenění v tomto oboru je prezentováno Paulem Greenbergem, kmotrem CRM a vizionářem.

Bpm'online dostal cenu CRM Excellence Award od vedoucího deníku v oblasti CRM - časopisu CUSTOMER. 16. ročník ocenění uznal bpm'online jako opravdového CRM partnera pro své klienty.

Bpm’online byl zvolen ‘Stoupající Hvězdou Zákaznického Servisu’ časopisem CRM Magazine. Cílem tohoto ocenění je podpora špičkových dodavatelů, jejichž produkty odpovídají a přesahují potřeby zákazníků.

V roce 2011 bpm'online vyhrál cenu CRM Idol 2011 pro EMEA region. Porota tohoto konkurzu hodnotila bpm'online CRM jako jedno z nejelegantnějších řešení se skoro neomezenými možnostmi k rozvoji.