Farmaceutický průmysl

Vybudujte pevnější vztahy se zákazníky a vynikněte v zapojení zákazníků s procesně řízeným CRM bpm'online pro farmaceutický průmysl

Požádat o živé demo

Řešení pro řízení vztahů se zákazníky, které posune péči o pacienty na novou úroveň

Bpm'online nabízí vertikální CRM řešení, které umožní farmaceutickým společnostem automatizovat oborově specifické obchodní procesy a zlepšit zákaznické zkušenosti. Farmaceutické společnosti využívají bpm'online CRM pro automatizaci procesů a zvýšení příjmů tak, že posilují svůj terénní tým nástrojem pro plánování opakujících se akcí, marketing, prodej a komplexní analýzy.

  • Jednotná databáze zákazníků

    Komplexní databáze CRM umožňuje udržení kompletní historie všech interakcí se zákazníky na jednom místě.

    • Správa firem a kontaktů
    • Historie interakcí a komunikace
    • Vztahy mezi zákazníky
    • Obohacování dat prostřednictvím sociálních médií
    • Inteligentní vyhledávání duplicit a jejich sloučení k udržování přehlednosti a aktuálnosti údajů
  • Koordinované kampaně a marketingové komunikace

    Bpm'online nabízí sadu nástrojů pro automatizaci marketingu a propagaci farmaceutických výrobků.

    • Segmentace a zacílení
    • Řízení kampaní
    • Harmonogramy událostí a správa cílového publika
    • Řízení marketingových zdrojů
    • Marketingové nástroje uzavřené smyčky (closed loop)
  • Správa klíčových zákazníků

    Porozumějte lépe svým klíčovým zákazníkům a využijte výhod prodeje na základě získaných informací o klientovi.

    • Nástroje pro identifikaci klíčových zákazníků a udržení úspěšné komunikace s klinikami primární a speciální péče, přednostními lékárenskými sítěmi atd.
    • Budujte strategii interakcí a plánujte cílové aktivity s každým z klíčových zákazníků
    • Uvádějte na trh nové výrobky během kratší doby
    • Změřte kvalitu spolupráce s každým zákazníkem
  • Plánovaní cyklických aktivit

    Ušetřete čas a zvyšte efektivitu plánování cyklických aktivit.

    • Automatické plánování návštěv
    • Okamžitý výpočet množství možných návštěv s ohledem na rozvrh obchodního zástupce a jeho vytížení
    • Předkonfigurované reporty a grafy k provedení analýzy plán vs. skutečnost klíčových ukazatelů výsledků cyklických úkolů
  • Řízení zaměstnanců v terénu

    Umožněte svým zaměstnancům v terénu pracovat efektivněji tím, že jim poskytněte mobilní přístup ke klíčovým informacím kdekoliv a kdykoliv.

    • Přístup k databázi zákazníků
    • Automatické plánování návštěv
    • Plánování cest
    • Možnosti pro zobrazení geografických oblastí (mapy, GPS nebo GSM)
    • Práce offline
  • Plánování prodeje a řízení prodejního procesu

    Posilte svá prodejní úsilí životně důležitými informacemi o obchodních plánech a distribučních kanálech.

    • Funkce pro automatizaci oborově specifických procesů
    • Automatizace prodeje pro flexibilní plánování a sledovaní plnění plánu v reálném čase
    • Sjednocená databáze produktů s podrobným popisem každého léku, která může být použita k úspěšnému plnění plánu prodeje, řízení cen, vytvoření produktové matice atd.
    • Automatický import dat k analýze výsledků práce s distributory a lékárenskými sítěmi
  • Rozšířený zákaznický servis

    Poskytujte účinnější a efektivnější služby s přesným a kompletním pohledem na vaše zákazníky napříč všemi kanály.

    • Automatizace kontaktního centra
    • Registrace případů a přiřazení agenta pro práci na případu
    • Sledování stavu a doby trvání vyřešení případu
    • Řízení vícekanálových služeb
  • Rozhodnutí založená na datech a praktické odhady

    Využijte řadu nástrojů pro analýzu výsledků a vytváření přehledů v reálném čase.

    • Interaktivní přizpůsobitelné dashboardy pro zjednodušené analýzy dlouhodobých i krátkodobých výsledků
    • Předkonfigurované oborově specifické přehledy k analýze návštěv, porovnaní plánovaných a skutečných výsledků, cyklických úkolů apod.
    • Možnosti vytvoření vlastních reportů
    • Nástroje monitorovaní KPI

Promluvme si! Kontaktujte nás a my vám ukážeme, jak může bpm'online prospět vašemu podnikání

CRM