Státní správa

Zvyšte provozní efektivitu, poskytujte výjimečnou úroveň služeb pro občany, centralizujte data a zvyšte transparentnost díky procesně řízenému CRM systému bpm'online pro státní správu

Požádat o živé demo

Řešení pro řízení vztahů se zákazníky, které pomůže vybudovat vztahy s občany zaměřené na člověka

Bpm’online nabízí vertikální CRM řešení, které umožní vládním organizacím zefektivnit klíčové byznys procesy a zvýšit spokojenost zákazníků. Orgány státní správy mohou využít výhod bpm’online CRM ke splnění stále rostoucích očekávání jednotlivců a organizací v digitální éře, jakož i ke zvýšení efektivity správy dat, sdílení informací a spolupráce napříč odděleními.

  • Sjednocená a bezpečná databáze pro správu citlivých dat

    Komplexní databáze CRM umožňuje udržet kompletní historii všech komunikací na jednom místě:

    • Správa firem a kontaktů
    • Historie interakcí a komunikace
    • Inteligentní vyhledávání duplicit a jejich sloučení pro udržování přehlednosti a aktuálnosti údajů
    • Kompletní historie interakcí se zákazníky
    • Jednotná databáze pro rychlý a pohodlný přístup ke službám a informacím
    • Integrace dat z různých zdrojů a kanálů
    • Obohacovaní dat informacemi z otevřených zdrojů
  • Pokročilé funkce pro správu případů

    Bpm'online nabízí sadu nástrojů pro efektivní správu případů a požadavků zákazníků:

    • Komplexní vícestupňová správa případů s multi-organizační strukturou a možnostmi sofistikovaného řazení do front, směrování a eskalace
    • Přiřazení na základě dovedností a rolí
    • Sledování stavu a doby trvání vyřešení případů
    • Capacità di azione Next-best con il supporto decisionale in tempo reale
    • Výhody lepšího dalšího kroku a podpora rozhodování v reálném čase
    • Předem definované byznys pravidla pro správu případů a jejich řešení, včetně automatizovaného vyřešení pro určité kategorie pravidel v případě eskalace
    • Firemní sociální síť ke spolupráci na případu
  • Vícekanálové komunikace

    Využijte vícekanálových komunikací, které umožní získaní stejných zkušeností napříč různými kanály pro zaměstnance, občany a partnerské organizace:

    • Nástroje pro účinné zapojení zákazníků v různých kanálech: web, sociální sítě, chat, e-mail, mobilní telefon, osobní komunikace
    • Přístup v terénu prostřednictvím mobilních zařízení
    • Firemní sociální síť (ESN) umožňující sledovat nejnovější aktualizace a oznámení o projektech, případech, žádostech či dokonce kontaktech z různých kanálů
  • Řízení projektů a spolupráce

    Nástroje pro efektivní spolupráci na projektech, stanovení termínů projektu, řízení nákladů, zadávaní úkolů vlastníkům nebo týmům:

    • Plánování vytížení, využití podnikových procesů pro přiřazení úkolů a zdrojů
    • Vypočítejte ceny na základě interních a externích sazeb zaměstnanců
    • Automaticky vypočítejte ceny služeb, sledujte všechny dodatečné náklady, analyzujte ziskovost projektu
    • Komplexní pracovní postupy a nástroje pro spolupráci, které pomůžou zlepšit koordinaci mezi týmy pracujícími na případech, agenturami a partnerskými organizacemi
    • Funkce spolupráce, které pomáhají místním organizacím synchronizovat řešení občanských požadavků
  • Řízení lidských zdrojů

    Použijte bpm'online k udržení veškerých informací o vašich zaměstnancích a týmech na jednom místě:

    • Nástroje pro vytvoření a udržovaní kompletní databáze zaměstnanců
    • Uživatelsky přívětivé rozvrhy týmu
    • Seznam aktivit zaměstnanců, monitorování pracovního vytížení a rolí v rámci projektu
    • Monitorování výkonnosti zaměstnanců
  • Řízení obchodních procesů

    Automatizujte klíčové podnikové procesy s bpm'online:

    • Automatizované procesy správy případů, zabudované procesy
    • Automatizované procesy poskytování licencí, povolení a schvalovaní žádostí
    • Všechny procesy jednaní se zákazníkem a interní úkoly
    • Automatizace každodenní rutiny a pracovních postupů
    • Uživatelsky přívětivý vizuální návrhář procesů pro vytvoření a optimalizaci procesů
  • Rozšířený zákaznický servis

    Poskytujte účinnější a efektivnější služby s přesným a kompletním pohledem na vaše zákazníky:

    • Automatizace kontaktního centra
    • Řízení vícekanálových služeb
    • Řízení úrovně služeb: individuální přístup ke každému občanovi díky segmentaci a přiřazení příslušné servisní úrovně pro každý segment
    • Správa automatizované korespondence
    • Dashboardy pro analýzu služeb
  • Pokročilé řízení dokumentů a znalostí

    Řízení dokumentů a znalostí pro uspořádání a rychlý přístup k důležitým informacím:

    • Šablony, správa kategorií dokumentů s možností povolit správu verzí
    • Funkce pro správu dokumentů k určení typu dokumentu a jejího spojení s občany, případy apod.
    • Automatizujte proces schvalovaní dokumentů
    • Okamžitý přístup k centrálnímu uložišti dokumentů, včetně popisu postupů, doporučení, šablon dokumentů atd.
    • Historie schvalovaní a chronologie aktivit pro každý dokument; spojení dokumentů; správa verzí
    • Poskytování služeb v souladu s podmínkami SLA

Promluvme si! Kontaktujte nás a my vám ukážeme, jak může bpm'online prospět vašemu podnikání