Výkonný CRM určený pro banky a finanční instituce ke správě celé cesty firemních a soukromých zákazníků a vylepšení jejich zákaznické zkušenosti.
 
Kampaně
Olovo řízení
Správa příležitostí
Vydání zboží
Služby zákazníkům

Kompletní cesta zákazníka

Dodávejte zákazníkům vynikající zkušenosti a zároveň zlepšujte provozní efektivitu. Personalizujte komunikaci a spravujte požadavky zákazníků díky předdefinovaným procesům pro správu kompletní cesty zákazníka - od první poptávky až po rozvoj klienta. Maximalizujte křížový prodej a doprodej, vyhodnocujte spokojenost zákazníků a spravujte všechny fáze interakce se zákazníky rychle a efektivně.

Zabudované procesy pro banky

Bpm'online nabízí zabudované procesy a osvědčené postupy pro řízení práce se zákazníkem v oblasti maloobchodního i korporátního bankovnictví. Přednastavené procesy provedou uživatele nejúčinnějšími činnostmi a usnadní rychlé přijetí systému.

Poutavé rozhraní, které mají uživatelé rádi!

 

LPoutavé rozhraní bpm'online nabízí vzhled a pocit sociálních médií, které poskytují příjemné a intuitivní prostředí pro uživatele a zároveň snižuje čas na školení. Systém nabízí snadný přístup ke všem potřebným nástrojům a informacím na jakémkoli zařízení: telefonu, tabletu či notebooku.