Jakékoli řešení vyvíjíme nebo službu nabízíme, máme vždy na mysli naše klienty. Vždycky plníme naše činy s péčí o zákazníka a touhou přinést hodnotu. Podstatou naší práce je zvýšení efektivity podnikání zákazníků. Potřeby zákazníků jsou naší nejvyšší prioritou.

Ode dne svého založení je společnost známá pro nekompromisní vysoké standardy. Vedeni dle známého pravidla „Zacházej s lidmi tak, jak chceš, aby s tebou bylo zacházeno“, si vážíme času každého člověka a ceníme si, když je s námi zacházeno stejným způsobem.

Lidé pracují s našimi produkty a službami každý den. Každý měsíc začnou desítky nových společností pracovat s našimi řešeními. Vysoká kvalita služeb je jedinou cestou vpřed, to je důvod, proč se vždy chováme na profesionální úrovni, což zajišťuje, že dodáváme konzistentní úspěch našim zákazníkům.

Neptáme se "Jak můžeme udělat, co se očekává?", ale spíše "Jak můžeme překonat očekávání?". Kdykoli klient navrhne požadavek, vždy se snažíme dávat více, než se očekávalo.

Je v naší DNA šířit semena znalostí a vidět, jak nové nápady klíčí z myšlenky, kterou jsme zasadili. Zkušenosti a znalosti týmu bpm'online je to nejcennější aktivum firmy!

Analyzujeme každý požadavek zákazníka a hledáme způsoby, jak přinést nové pozitivní nápady. Chceme pryč od rutinního způsobu myšlení. Musíme inovovat každý den.

Plánujeme naše výsledky, ne náš harmonogram. Jediná věc, na které nám záleží, je dokončený úkol. Výsledek je vyřešení problému zákazníka nebo realizování požadavku na změnu namísto prostého „přijetí hovoru“ nebo nejasného „popovídání si se zákazníkem“.

Jsme lidé, kteří se vždy snaží myslet mimo zavedené hranice, kteří poskytují nové nápady a inovace. Vždy se snažíme najít nejlepší možné řešení jakéhokoliv problému, kterému čelíme.

Bereme odpovědnost za případné problémy, které mohou nastat a nikdy nepoužíváme frázi „to není můj problém“. Rozpoznáme případné chyby, které by se mohly objevit po cestě, a ujistíme se, že jsou řešeny dříve, než se promění v problémy. Tato pravidla motivují zaměstnance, aby byli součástí kontinuálního procesu zlepšování a hledali nové způsoby, jak udělat zákazníky ještě šťastnější.