Nová generace CRM:
vše o dokonalosti podnikových procesů
 

Bpm’online je prémiový dodavatel cloudového procesně řízeného softwaru pro prodej, marketing a automatizaci služeb. Krásou a základní hodnotou produktů bpm’online jsou zabudované procesy, které provedou uživatele přes nejúčinnější kroky pro rychlejší dosažení výsledků. Uživatelé mají rádi jednoduché rozhraní bez zbytečných informací, které jim pomáhá udržovat své zaměření na to, co je podstatné.

Bpm’online byl široce uznán klíčovými oborovými autoritami a dostal několik ocenění

Bpm’online byl jmenován lídrem v reportu The Forrester Wave™: CRM Suites for Midsize Organizations, 2016. Uznání v tomto prestižním CRM žebříčku předcházely významné investice bpm’online do inovací a neustálé zlepšování svých produktů, které slouží vyvíjejícím se potřebám podniků na celém světě.

Bpm’online byl uveden v Magickém Kvadrantu společnosti Gartner CRM řešení pro řízení zákaznického servisu 2016.

V roce 2015 byla společnost bpm'online uznána jako jeden z nejsilnějších vývojářů CRM systémů ve zprávě The Forrester Wave™: CRM Suites For Midsize Organizations, Q1 2015. Podle zprávy získal bpm'online nejvíce bodů mezi nejsilnějšími hráči.

Nucleus Research zařadil bpm’online do Kvadrantu Lídrů CRM Value Matrix v 1. pololetí 2016 díky bezprecedentní agilnosti systému při změně procesů v reálném čase.

Ovum, jedná z předních světových výzkumných a konzultingových firem, jmenovala Bpm’online mezi top 10 CRM dodavateli v poslední zprávě Ovum CRM Decision Matrix. Bpm’online byl uznán díky procesnímu přístupu a intuitivní platformě.

CRM Magazine, přední časopis v oboru CRM, jmenoval bpm’online lídrem v kategoriích Automatizace prodeje a CRM pro střední byznys v rámci ocenění CRM Market Awards 2016. Již podruhé byl bpm'online zařazen mezi lídry obou kategorií, po každé s působivým skóre.

Bpm’online byl oceněn jako vítěz Gold Stevie® Award za nejlepší řešení roku pro řízení vztahů v rámci 11. ročníku International Business Awards. Vítězové byli vybráni z více než 3,500 kandidátů.

CRM Magazine, přední oborový časopis, jmenoval bpm’online lídrem v kategoriích Automatizace prodeje a CRM pro střední byznys v rámci ocenění CRM Market Awards 2015. Jako jediná mezí dodavateli v kategorii CRM pro střední byznys společnost dostala 4.0 a více body za každé kritérium.

Jeden ze zákazníků bpm'online, společnost SCi Sales Group získala cenu The Tech ROI Awards od Nucleus Research Agency díky návratnosti investic po implementaci bpm'online CRM na úrovni 1281%.

V roce 2015 společnost ISM již podruhé přidala bpm'online mezi 15 nejlepších CRM systémů na světě - ISM Top 15 CRM Award 2015/16. Firma byla uznána jako lídr v rychle se měnícím oboru CRM.

Deník CRN.com v roce 2015 uznal mobilní aplikaci bpm'online za jednu z nejlepších firemních mobilních aplikací. Mobilní aplikace bpm'online byla vybrána redakcí CRN na základě kombinace důležitých faktorů, včetně funkcí; vhodnosti k úkolu; snadnosti použití; inovace; a potenciální hodnoty pro poskytovatele řešení, jejich zákazníky a trh obecně.

Bpm'online obdržel ocenění v jedné z nejvýznamnějších soutěží IT odvětví v Evropě - European IT & Software Excellence Awards 2013.

Bpm'online CRM stal lídrem seznamu nejvlivnějších hráčů světového CRM trhu podle ZDNet - CRM Watchlist, v roce 2016. Jedno z nejprestižnějších ocenění v tomto oboru je prezentováno Paulem Greenbergem, kmotrem CRM a vizionářem.

Bpm'online dostal cenu CRM Excellence Award od vedoucího deníku v oblasti CRM - časopisu CUSTOMER. 16. ročník ocenění uznal bpm'online jako opravdového CRM partnera pro své klienty.

Bpm’online byl zvolen ‘Stoupající Hvězdou Zákaznického Servisu’ časopisem CRM Magazine. Cílem tohoto ocenění je podpora špičkových dodavatelů, jejichž produkty odpovídají a přesahují potřeby zákazníků.

V roce 2011 bpm'online vyhrál cenu CRM Idol 2011 pro EMEA region. Porota tohoto konkurzu hodnotila bpm'online CRM jako jedno z nejelegantnějších řešení se skoro neomezenými možnostmi k rozvoji.

Podstatou naší práce je zvýšení efektivity podnikání našich zákazníků

 

Před dvanácti lety bpm'online začínal jako malý evropský startup s 5 lidmi bez jakéhokoli vnějšího financování nebo fondového kapitálu. Dnes jsme globální softwarová společnost s pobočkami po celém světě a týmem 550+ odborníků zaměřená na vytváření bezvadných produktů.

Katherine Kostereva, generální ředitelka a jednatelka bpm’online

Vytváříme produkty, které pomáhají společnostem řídit kompletní cestu zákazníka - od leadu až po objednávku, a podporuje i následnou spolupráci

 

Software pro kompletní správu vícekanálového marketingu posílený zabudovanými a v praxi osvědčenými procesy pro dokonalé uspokojení potřeb zákazníků.

 

Cloudové CRM řešení pro efektivní řízení procesů prodeje poskytující kompletní kontrolu cesty zákazníka - od generace leadů až po opakované prodeje

 

Inovativní software pro helpdesk s zabudovanými procesy pro poskytování vynikajícího zákaznického servisu

Podívejte se blíže na to, co bpm'online
má pro vás

 

Zabudované
procesy

 

Produkty bpm’online obsahuje sadu best practice procesů pro marketing, prodej a zákaznický servis. Hotové procesy zajistí, aby všechny potřebné kroky byly podniknuty ve správnou chvíli, a zjednoduší zavedení systému díky použití osvědčených postupů v daném oboru.

Kompletní pohled na cestu zákazníka
del cliente

 

Bpm’online poskytuje procesy pro správu kompletní cesty zákazníka. Možnost spojit mezi sebou marketing, prodej a servis poskytuje společnostem příležitost k efektivnímu řízení každé interakce se zákazníky.

Rozhraní,
které mají uživatelé rádi

 

Aplikace bpm’online mají poutavé rozhraní a vzhled sociálních síti, které umožňují snadnější práci se softwarem a zvyšují přijatelnost pro uživatele.

Podívejte se, jak to funguje* *Kreditní karta není vyžadována
Aktuality

Nejnovější aktuality, tiskové zprávy a událostí

Navštívit stránku>

Community

Cenný zdroj informací pro sdílení myšlenek a osvědčených postupů

Navštívit stránku >

Inspirace

Videa, články, bílé knihy (white papers), eBooks, blog a mnoho dalšího

Navštívit stránku >